U kunt een klacht indienen als u niet tevreden bent over de dienstverlening van de gemeente. Bijvoorbeeld omdat u het antwoord, de oplossing of een product niet op tijd hebt gekregen. Of omdat u niet correct behandeld bent door een medewerker.
Geef uw klacht online door via de knop 'Klacht indienen'. Log in met DigiD. U kunt zien wat er met uw klacht gebeurt via Mijn Loket.
Doorgeven zonder DigiD
Kunt u of wilt u geen DigiD gebruiken? Vul dan het online formulier in.
Let op: u kunt dan niet in Mijn Loket zien wat er met uw klacht gebeurt.
Per post
In plaats van online kunt u uw klacht ook per post versturen.
Stuur een brief met uw klacht naar:
Gemeente Rotterdam
Postbus 70013
3000 KR Rotterdam
Meesturen
Bij een online klacht:
U kunt tijdens het invullen van het online formulier documenten toevoegen.
Bij een klacht per post:
U kunt documenten meesturen met uw brief.
Hoe lang duurt het
- Binnen 5 werkdagen krijgt u bericht dat de gemeente uw klacht heeft ontvangen.
- Binnen 6 weken ontvang u een inhoudelijke reactie op uw klacht.
Contactinformatie
Heeft u nog vragen, bel dan naar 14 010.