Vraag of idee doorgeven
Gepubliceerd op: 06-10-2017
Geprint op: 20-05-2019
https://www.rotterdam.nl/loket/vraag/
Spring naar het artikel

Heeft u een vraag voor of wilt u informatie van de gemeente Rotterdam? Of heeft u een goed idee? Geef het door aan de gemeente.

U kunt op 4 manieren een vraag of idee doorgeven.

1. Vraag of idee online doorgeven en melding wel kunnen volgen in het digitale loket
Een burger kan dit doen via de knop 'Vraag of idee doorgeven' met Digid. Door in te loggen kunt u de voortgang van uw melding volgen in het digitale loket.

Wilt u als bedrijf een vraag of idee doorgeven en kunnen volgen via het digitale loket? Bel dan naar het gemeentelijk servicenummer 14 010. Houd u uw KvK-nummer bij de hand.

2. Vraag of idee online doorgeven en melding niet kunnen volgen in het digitale loket
Wilt u niet inloggen en wilt u de melding niet volgen in het digitale loket? Dan gebruikt u dit formulier.

3. Vraag of idee per post doorgeven
Stuur een brief met uw vraag of idee naar:

Gemeente Rotterdam
Postbus 70013
3000 KR Rotterdam

4. Vraag of idee telefonisch doorgeven
Bel naar het gemeentelijk servicenummer 14 010 en geef uw vraag of idee door.

U vult het online formulier in. Aan het eind klikt u op ‘Afronden'. Daarna krijgt u per e-mail een bevestiging.

Een vraag stellen of idee doorgeven via internet is gratis.

U kunt bijvoorbeeld foto’s of tekeningen meesturen als dit uw vraag of idee duidelijker maakt.

Binnen vijf werkdagen krijgt u een eerste bericht. Na uiterlijk vier weken geeft de gemeente een inhoudelijke reactie.

Iedereen kan een vraag stellen of een idee doorgeven.

Heeft u nog vragen, dan kunt u op een andere manier contact opnemen.