Ga naar de hoofdinhoud

Leestijd: 1 min

Gemeentelijke ombudsman

Bent u niet tevreden over hoe de gemeente een klacht afhandelt? Leg dit voor aan de Ombudsman. Marianne van den Anker is de gemeentelijke ombudsman.

De gemeentelijke ombudsman is onafhankelijk en onpartijdig.
Zij onderzoekt en beoordeelt klachten van burgers, bedrijven en maatschappelijke organisaties.
Die klachten kunnen gaan over de diensten, ambtenaren of bestuurders van de gemeente Rotterdam. 

Spreekuur

De spreekuren zijn op dinsdagen van 9.00 tot 16.00 uur.
U kunt hiervoor een afspraak maken, maar dat hoeft niet.
Het kantoor is in het Minervahuis I op de 4e etage aan de Meent 106.

Telefonisch contact

U kunt iedere werkdag van 9.00 uur tot 16.00 uur bellen via het gratis nummer 0800 08 02.
Dit kan anoniem.

Meer informatie

Kijk voor meer informatie op de website van Ombudsman Rotterdam. Link opent een externe pagina.