U kunt een uittreksel alleen aanvragen als het voor een gerechtelijke procedure wordt gebruikt.
Let op: Bedrijven en organisaties vragen een uittreksel per post aan.
Vanuit uw functie als advocaat kunt u de volgende uittreksels aanvragen:
Informatie over de inhoud van het uittreksel staat in de tabel. Een uittreksel aanvragen kan online of per post.
Voor een online aanvraag heeft u eHerkenning en uw KvK-vestigingsnummer nodig. Klik op de knop Uittreksel aanvragen. U komt in het digitaal loket. Klik bovenaan in het loket in de groene balk op Ondernemers.
Sinds 1 juli 2021 kunt u eHerkenning niveau 1 niet meer gebruiken voor uw aanvraag. Lees meer over het gebruik van eHerkenning door de gemeente Rotterdam
Schrijf een brief en zet er in:
Onderteken de brief en stuur deze naar:
Gemeente Rotterdam
Burgerlijke Stand
Postbus 70013
3000 KR Rotterdam
Uittreksel | Informatie op het uittreksel |
---|---|
BRP |
|
Op maat: keuze uit de gegevens in de kolom hiernaast |
|
Soort aanvraag | 2022 |
---|---|
Online | € 10,00* |
Per post | € 10,00* |
*Vrij van leges bij toevoeging van de raad voor de rechtsbijstand |
Uw uittreksel wordt binnen 5 werkdagen verstuurd.
Wilt u namens namens uw bedrijf of organisatie een uittreksel aanvragen? Schrijf een brief en zet er in:
Onderteken de brief en stuur deze naar:
Gemeente Rotterdam
Burgerlijke Stand
Postbus 70013
3000 KR Rotterdam
U ontvangt het uittreksel binnen 4 weken per post.
Heeft u vragen? Neem dan contact op.
Bel 14 010.
Als uw aanvraag nog niet is behandeld, dan kan de aanvraag geannuleerd worden. De medewerker van 14 010 vertelt u hoe.
Als het uittreksel al is gemaakt, moet u een nieuw uittreksel aanvragen.