Compliment indienen
Gepubliceerd op: 05-10-2017
Geprint op: 14-12-2018
https://www.rotterdam.nl/loket/compliment/
Spring naar het artikel

Wilt u de gemeente Rotterdam laten weten dat u tevreden bent over de dienstverlening? Dan kunt u een compliment geven.

U kunt op 4 manieren een compliment doorgeven.

1. Compliment online doorgeven en melding niet kunnen volgen in het digitale loket
Wilt u niet inloggen met uw Digid of wilt u het compliment anoniem doorgeven? Dan gebruikt u de oranje knop. U kunt dan de voortgang van uw melding niet volgen in het digitale loket.

2. Compliment online doorgeven en melding wel kunnen volgen in het digitale loket
Wilt u wel uw compliment kunnen volgen in het digitale loket?

  • Als burger gebruikt u hiervoor het formulier voor burgers. Log in met uw Digid.
  • Als bedrijf belt u naar het gemeentelijke telefoonnummer 14 010. Houd u uw KvK-nummer bij de hand.

3. Compliment per post doorgeven
Stuur een brief met uw compliment naar:

Gemeente Rotterdam
Postbus 70013
3000 KR Rotterdam

4. Compliment telefonisch doorgeven
Bel naar het gemeentelijk servicenummer 14 010 en geef uw compliment door.

U vult het online formulier in. Aan het eind klikt u op ‘Afronden'. Daarna krijgt u per e-mail een bevestiging.

Een compliment indienen via internet is gratis.

Stuur de specifieke gegevens van de medewerker of afdeling mee. Hierdoor komt het compliment op de juiste plek terecht.

Binnen vijf werkdagen krijgt u een reactie van de gemeente.

Iedereen kan een compliment indienen over bijvoorbeeld een afdeling of medewerker.

Heeft u nog vragen, dan kunt u op een andere manier contact opnemen.