Storing, vraag of idee over Recreatieoord en camping Hoek van Holland
Gepubliceerd op: 21-02-2020
Geprint op: 08-05-2021
https://www.rotterdam.nl/loket/storing-vraag-idee-recreatieoord/
Ga naar de hoofdinhoud

Heeft u een storing in bijvoorbeeld het televisiesignaal? Of wilt u een algemene vraag, opmerking, wens of idee delen over het recreatieoord of de camping?

  • Heeft u een storing in het tv en/of internet signaal, een lekkende hoofdkraan of een stroomstoring?
  • Staat het gras nu te hoog of heeft u een andere melding over het groen? (bomen snoeien of kappen vallen hier niet onder. Ga daarvoor naar de pagina Aanvraag faciliteiten)
  • Wilt u iets anders melden, of heeft een algemene vraag of goed idee?

U kunt uw melding, vraag of idee op 2 manieren indienen:

1 Online

Via de knop 'Storing, vraag of idee doorgeven' dient u simpel uw storing, vraag of idee in.

Bent u niet tevreden? Dien online uw klacht in.

2 Per post

U kunt uw vraag, idee of klacht ook per post indienen. Verstuur uw brief aan:
Recreatieoord Hoek van Holland
Wierstraat 101

3151 VP Hoek van Holland

Helaas kan de gemeente storingen niet altijd voorkomen. Door steeds onderhoud uit te voeren en updates toe te voegen, probeert de gemeente een optimale televisie en internetverbinding te bieden. Lees meer over hierover in het document Informatie bij storing (pdf).

Een storing, vraag, idee of klacht doorgeven is gratis.

Stuur foto’s of tekeningen mee als dit uw vraag, idee of klacht duidelijker maakt.

  • u krijgt gelijk na afronden van uw melding een ontvangstbevestiging per e-mail
  • gaat het om een storing van televisie, internet, elektriciteit of hoofdkraan, dan wordt geprobeerd dit binnen 24 uur op te lossen
  • na uiterlijk 4 weken ontvangt u een antwoord op uw vraag, idee of klacht

Alleen recreanten van het recreatieoord en camping en geregistreerde huurders kunnen een aanvraag indienen.

Heeft u nog vragen? Neem contact op via e-mail of bel naar (0174) 38 99 66.