Storing online reservering stadsgarage
Gepubliceerd op: 16-10-2018
Geprint op: 21-01-2019
https://www.rotterdam.nl/loket/storing-melden-stadsgarage/
Spring naar het artikel

Er ging iets mis bij uw online reservering van een parkeerplek in een stadsgarage. Via deze pagina maakt u hiervan een melding.

Het kan gebeuren dat de bevestiging van uw online reservering niet naar uw e-mailadres is doorgestuurd. Of u kreeg een storingsmelding tijdens het betalen van de reservering. Via onderstaande oranje knop meldt u deze storingen.  

Let op: controleer eerst of de bevestigingsmail van de reservering niet in uw spambox zit. Lukte het niet om te betalen met iDEAL? Laad de webpagina van de betaalomgeving eerst opnieuw. Blijft de storing? Maak dan pas een melding.    

Het melden van een storing is gratis.

Om zo snel mogelijk te reageren op uw melding vragen we u om in het meldingsformulier uw naam en telefoonnummer in te vullen. 

Binnen 48 uur na de melding neemt de gemeente contact met u op.

Iedereen die een reservering heeft gemaakt bij een stadsgarage via de website parkereninrotterdam.

Heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen.