mijn loket - help

 

Leverende organisatie  | Aangeleverd op 18-06-2012

 

Mijn Loket: train uzelf
Wilt u meer uitleg over Mijn Loket van de gemeente Rotterdam? Bekijk dan de trainingsomgeving. Hier kunt u stap voor stap zien hoe u Mijn Loket gebruikt. U komt onder andere te weten hoe u online een afspraak maakt met de gemeente. De uitleg over het maken van een afspraak kunt u ook apart bekijken.

Heeft u een klacht, melding, suggestie  of compliment?
Laat het ons weten! De gemeente Rotterdam wil graag horen hoe u haar dienstverlening ervaart. Ga daarom naar de reactiepagina. U kunt hier ook melding maken van overlast of vuil in de openbare ruimte.

DigiD
Steeds meer overheidszaken kunt u via internet regelen met behulp van DigiD. Bij de gemeente Rotterdam kan dit via Mijn Loket. DigiD (spreek uit: 'Diegiedee') staat voor Digitale Identiteit; het is een landelijk systeem waarmee de overheid en dus ook de gemeente Rotterdam gebruik van maakt. Door te werken met DigiD blijven de gegevens vertrouwelijk en kan de overheid zien wie u bent. Aan het loket laat u uw paspoort of rijbewijs zien of zet u uw handtekening. Op internet gebruiken we hiervoor DigiD.
Als burger kunt u een DigiD aanvragen. U ontvangt dan een inlogcode waarmee u in Mijn Loket kunt inloggen. De verbinding met DigiD is beveiligd met een speciaal certificaat. Oudere browserversies kunnen daardoor een waarschuwing geven. Krijgt u een waarschuwing? Dan kunt u gewoon verder gaan met DigiD. Op de website van DigiD leest u meer hierover.

Deze pagina is succesvol verzonden

Afbeelding voor het bijhouden van paginastatistieken