contact met de gemeente rotterdam

 

U kunt op verschillende manieren contact opnemen.

contact met de gemeente

contact met de gemeente

Zelf online regelen
U kunt via Mijn Loket zelf zaken regelen, producten aanvragen en afspraken maken.

Klacht, melding, compliment, iets anders 
U kunt via het digitale formulier melding maken van schade of vuil in de openbare ruimte, (woon)overlast doorgeven, een klacht indienen over de gemeentelijke dienstverlening of iets anders vragen.



Bellen

Vindt u op deze website niet de informatie die u zoekt? U kunt bellen naar het gemeentelijke telefoonnummer 14 010.

Langskomen
Voor een aantal gemeentelijke producten is het noodzakelijk om langs te komen bij de gemeente.
Maakt u hiervoor van tevoren een afspraak.

Post
Wilt u een vraag per post stellen, kijk dan in het overzicht van postbusnummers.

Social Media
De gemeente is actief op social media. Handig om het laatste nieuws te volgen, maar ook om vragen te stellen.

Deze pagina is succesvol verzonden

Afbeelding voor het bijhouden van paginastatistieken