contact met de gemeente rotterdam

 

U kunt op verschillende manieren contact opnemen.

contact met de gemeente

contact met de gemeente

Digitale dienstverlening
U kunt op deze website gemeentelijke informatie vinden en via Mijn Loket zelf zaken regelen, producten opvragen en afspraken maken. Meer informatie vindt u op de pagina digitale dienstverlening.

Klacht, melding, compliment, iets anders 
U kunt via het digitale formulier melding maken van schade of vuil in de openbare ruimte, (woon)overlast doorgeven of een klacht indienen over de gemeentelijke dienstverlening.


Bellen

Vindt u op deze website niet de informatie die u zoekt? U kunt bellen naar het gemeentelijke telefoonnummer 14 010.

Langskomen
Voor een aantal gemeentelijke producten is het noodzakelijk om langs te komen bij de gemeente. Maakt u hiervoor van tevoren een afspraak.

Ondernemer
U bent als ondernemer van harte welkom bij de Ondernemersbalie. U kunt in de hal van de Kamer van Koophandel terecht als (startende) ondernemer voor informatie en uitleg over o.a. bedrijfshuisvesting, wet- en regelgeving, inkoop en aanbesteding en subsidies. Een afspraak is niet nodig.

Gebieden
Wilt u contact met de gebiedsorganisatie/gebiedscommissie? U kunt bellen naar het gemeentelijke telefoonnummer 14 010.

Social Media
Wilt u via deze weg op de hoogte blijven van gemeentelijke activiteiten en nieuwsberichten? Ga dan naar Social Media gemeente Rotterdam.

Proclaimer
Rotterdam.nl, meer dan alleen gemeentelijke informatie van de stad! Leest u onze proclaimer voor verdere details.

Archief
Bent u op zoek naar publicaties van een bepaalde dag? Dan kunt u terecht in het archief van de website. Daar kunt u op elke gewenste dag de website opvragen (vanaf 10 november 2014).

Deze pagina is succesvol verzonden

Afbeelding voor het bijhouden van paginastatistieken