Ga naar de hoofdinhoud

Start automatische incasso per post of e-mail aanvragen

Stap 1 van 2

Formulier invullen

Print het formulier ‘Aanvraag automatische incasso’. Vul het formulier in en zet uw handtekening eronder.

Stap 2 van 2

Opsturen

Stuur het aanvraagformulier naar:

Gemeente Rotterdam
Belastingen, afdeling Invordering
Antwoordnummer 5483
3000 VB Rotterdam

Een postzegel is niet nodig.

Of maak een duidelijke foto van beide ingevulde pagina's van het formulier. Stuur de foto per e-mail naar financieleinfogbr@rotterdam.nl. Link opent een externe pagina

Let op:
De belastingaanslag wordt alleen in 12 maandelijkse termijnen afgeschreven als uw aanvraag op tijd bij de gemeente is. Dit is binnen 4 weken na datum van de aanslag.

Het eerste deel wordt afgeschreven rond de vervaldatum die op de belastingaanslag staat. Daarna wordt het geld in 12 delen aan het eind van de maand afgeschreven.